REGULAMENTUL Campaniei Treasure Hunt
perioada: 8 – 18.04.2024
Art. 1 – Organizatorul
Sabon Holdings S.R.L. (denumită în continuare „Sabon”), cu sediul social în Bucureşti, Strada Sfintii Voievozi, numarul 65, cladirea Jupiter House, etajul 2, sector 1, număr de ordine în Registrul Comerţului J40/7199/2005, cod de înregistrare fiscală RO 16222607, reprezentată legal prin Cristina Ivasuc – Director general.
Art. 2 - Durata și locul de desfășurare a Campaniei
Treasure Hunt este organizată în scopul oferirii de beneficii membrilor programului de fidelitate Royal Passport și se va desfășura în perioada 8–18.04.2024 pe site-ul www.sabon.ro și în magazinele Sabon Holdings.
Art. 3 - Regulamentul oficial al Campaniei
3.1. Regulamentul oficial al Campaniei este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durată în format electronic, pe site-ul Sabon Holdings Romania (https://www.sabon.ro/ro/regulamentul-concurs_treasurehunt2024)
3.2. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Art. 4 - Dreptul de participare
4.1 Pot participa la Campanie persoanele fizice sau persoanele juridice („Participanții”) membrii ai Programului de fidelitate Royal Passport cu domiciliul sau reședința, respectiv sediul în România sau care, în cazul achizițiilor de la distanță, pot indica o adresă de livrare din România.
4.2 Organizatorul îsi rezervă dreptul de a anula în mod discreționar participarea oricărei persoane care nu respectă Regulamentul, care este suspectat de fraudă, care acționează într-un mod lipsit de etică sau perturbator sau care se determină ca acționează cu intenția de a deranja, abuza, amenința sau hărțui orice persoană, fără a avea obligația de a o demonstra cu probe.
Art 5. – Mecanismul de participare
5.1 Participarea la campanie în magazinul online deschis pe www.sabon.ro se va putea face urmând următorii pași :
a. Membrul al clubului Royal Passport inițiază participarea la campanie după autentificarea în contul de client Royal Passport de pe www.sabon.ro
b. Accesând fiecare pictogramă în formă de floare marcate în site-ul web va descoperi surpriza care se ascunde, aceasta putând fi un cadou oferit sau nu.
c. Participantul poate face un număr nelimitat de încercări pentru a descoperi o supriză în formă de cadou însă poate beneficia doar de un singur cadou sau beneficiu în cadrul campaniei, acesta urmând a i se salva în contul său cu marcajul codului aferent.
d. Participantul poate revendica cadoul câștigat prin utilizarea codului salvat în cont până la sfârșitul lunii aprilie 2024.
5.2 Participarea la campanie în magazinele fizice deschise participarea se va putea face urmând următorii pași :
a. Cartolinele având imprimate coduri QR vor fi plasate în diverse locuri din magazin.
b. Participantul va scana cu telefonul propriu codoul QR descoperit ce va putea fi un cadou.
c. Participantul poate face un număr nelimitat de încercări pentru a descoperi o supriză în formă de cadou însă poate beneficia doar de un singur cadou sau beneficiu în cadrul campaniei prin revendicarea acestuia la casa de marcat din magazinul în care a fost descoperit imediat ce i-a fost prezentat.
d. Consilierul de vânzări va verifica în baza de date dacă participantul este membru Royal Passport și dacă a mai beneficiat de cadou sau alt beneficiu în cadrul acestei campanii.
e. În situația în care participantul a mai beneficiar de un cadou oferit în cadrul acestei campanii, consilierul va informa despre imposibilitatea oferirii unui cadou suplimentar.
f. În urma verificării istoricului de participare la campanie, consilierul de vânzări va putea înregistra în baza de date singurul cadou oferit și ulterior va procesa înmânarea cadoului/aplicarea codului de reducere, după caz.
5.3 Cadoul unic ce va putea fi oferit câștigătorilor cmapaniei treasure hunt în mod aleatoriu, conform prevederilor art. 47 OG 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, va fi de tipul:
- trei vouchere pentru o achiziție din magazinele Sabon în valoare de 1.000 lei
- reducerea de 40% aplicabilă unei achiziții din magazinele Sabon (excepție face colecția The Sensory Gardens, bulgarii de baie si gift card)
- un voucher pentru o achiziție din magazinele Sabon în valoare de 50 lei
- Crema de fata cadou, 15 ml – pentru achizitii de minim 170 lei
- Mini Scrub pentru scalp, 20g
- reducerea de 25% aplicabilă unei achiziții din magazinele Sabon (excepție face colecția The Sensory Gardens, bulgarii de baie si gift card)
- reducerea de 20% aplicabilă unei achiziții din magazinele Sabon din categoria „Ingrijirea tenului”
- reducerea de 20% aplicabilă unei achiziții din magazinele Sabon din categoria „Ingrijirea parului”
5.4. Participantii vor putea participa la campania treasure hunt, un număr de încercări nelimitat însă vor putea revendica cadoul o singură dată indiferent de magazinul (fizic sau online) în care au făcut încercări
5.5 Campania nu se cumulează cu alte reduceri sau beneficii
Art. 6 - Condiții de retur
6.1. Returnarea produselor achiziționate prin revendicarea beneficiilor oferite cadou se va realiza respectând condițiile de retur valabile în rețeaua de magazine Sabon la data campaniei.
6.2. Nu se acordă contravaloarea în bani a beneficiului în formă de reducere acordat cu titlu de cadou.
6.3. In cazul în care clientul optează pentru înlocuirea produsului achizitionat în cadrul Campaniei, noul produs care îl înlocuiește nu va mai beneficia de oferta respectivă, cu excepția situației în care el însuși face obiectul unei Campanii sau oferte speciale. Pentru claritate, la momentul înlocuirii, pentru noul produs se aplică prețul valabil la data înlocuirii.
Art.7 – Limitarea răspunderii
7.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii.
7.2 Organizatorul este exonerat de răspundere în caz de forță majoră sau de caz fortuit, potrivit prevederilor art. 1351 Cod Civil.
7.3 Pentru scopul acestui regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de către Organizator și a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și indeplini obligațiile asumate prin prezentul regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundații, greve și blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum și orice reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului. Dacă, din orice motiv, aceasta Campanie nu se poate desfășura conform planificării datorită unor cauze aflate în afara controlului Organizatorului, fraudei, problemelor tehnice, sau oricăror alte cauze care, în opinia Organizatorului, corup sau afectează administrarea, securitatea, corectitudinea, integritatea sau desfășurarea corespunzătoare a Campaniei, Organizatorul își rezervă dreptul de a anula, înceta, modifica sau suspenda Campania. In situația în care Campania încetează din cauza forței majore, fraudei sau a dificultăților tehnice înainte de finalul Perioadei Campaniei, se va face un anunț oficial la locația Campanieiș
7.4. Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea produselor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia, de servicii de curierat etc.
Art 8. Dispozitii finale
8.1 În conformitate cu prevederile art. 25 alin. (1) din Codul fiscal, costul produselor sau reducerilor oferite reprezintă cheltuieli realizate în scopul desfășurării activității economice și cele de reclamă și publicitate făcute în vederea popularizării firmei, produselor sau serviciilor, precum și costurile asociate producerii materialelor necesare pentru difuzarea mesajelor publicitare.
8.2. Sabon Holdings România S.R.L. își rezervă dreptul să modifice prezentul Regulament prin act aditional ori de câte ori este necesar, cu publicarea actului aditional pe site-ul oficial al Organizatorului, respectiv www.sabon.ro , si punerea lui la dispoziția clientilor în magazine.
8.3. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei va fi adresată în scris Organizatorului la adresa sediului social specificată în prezentul Regulament, in termen de 14 (paisprezece) zile lucrătoare de la data finalizării Campaniei ce face obiectul prezentului Regulament.
8.4. Eventualele litigii apărute între Organizator și participanții la Campanie vor fi soluționate pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, de către instanțele judecătorești competente.
Sabon Holdings S.R.L.
Prin Cristina Ivasuc