REGULAMENTUL CAMPANIEI DE FIDELIZARE SABON
ACT ADIȚIONAL NR. 2
LA REGULAMENTUL CAMPANIEI DE FIDELIZARE SABON
Perioada 1 – 31 decembrie 2024
Organizatorul S.C. Sabon Holdings S.R.L. (denumită în continuare „Sabon”), cu sediul social în Bucureşti, Strada Sfintii Voievozi, numarul 65, cladirea Jupiter House, etajul 2, sector 1, număr de ordine în Registrul Comerţului J40/7199/2005, cod de înregistrare fiscală RO 16222607, reprezentată legal prin Cristian-Ioan Luca – Director general decide cu privire la modificarea și completarea prezentei campanii aflate în curs de după cum urmează :
Art.1 Se modifică art.1.2 din Regulament privind perioada campaniei după cum urmează :
Durata și locul de desfășurare a Campaniei. Campania de fidelizare este organizată și se va desfășura în perioada 1– 18 decembrie 2024 pe site-ul www.sabon.ro și în magazinele Sabon Holdings.
Art.2 Clienții deținători ai codurilor generate până la data de 18 decembrie, conform mecanismului prevăzut la art.4 din Regulament, le vor putea utiliza în termen de 30 de zile din momentul generării codului, conform art.4.1c.
Art.3 - Regulamentul oficial al Campaniei se completează cu actul additional la acesta urmând ca acesta să fie publicat pe site-ul Sabon la adresa https://www.sabon.ro/ro/regulament_referral_2024, precum și în magazinele Sabon.
Sabon Holdings S.R.L.
Prin CRISTIAN-IOAN LUCA
ACT ADIȚIONAL NR. 1
LA REGULAMENTUL CAMPANIEI DE FIDELIZARE SABON
Perioada 1 – 30 noiembrie 2024
Organizatorul S.C. Sabon Holdings S.R.L. (denumită în continuare „Sabon”), cu sediul social în Bucureşti, Strada Sfintii Voievozi, numarul 65, cladirea Jupiter House, etajul 2, sector 1, număr de ordine în Registrul Comerţului J40/7199/2005, cod de înregistrare fiscală RO 16222607, reprezentată legal prin Cristian-Ioan Luca – Director general decide cu privire la modificarea și completarea prezentei campanii aflate în curs de după cum urmează:
Art.1 Se modifică art.1.2 din Regulament privind perioada campaniei după cum urmează :
Durata și locul de desfășurare a Campaniei. Campania de fidelizare este organizată și se va desfășura în perioada 1– 30 decembrie 2024 pe site-ul www.sabon.ro, și în magazinele Sabon Holdings.
Art. 2 - Regulamentul oficial al Campaniei se completează cu actul additional la acesta urmând ca acesta să fie publicat pe site-ul Sabon la adresa https://www.sabon.ro/ro/regulament_referral_2024, precum și în magazinele Sabon.
Sabon Holdings S.R.L.
Prin CRISTIAN-IOAN LUCA
Perioada 1 – 30 noiembrie 2024
Art. 1 – Organizatorul
1.1 S.C. Sabon Holdings S.R.L. (denumită în continuare „Sabon”), cu sediul social în Bucureşti, Strada Sfintii Voievozi, numarul 65, cladirea Jupiter House, etajul 2, sector 1, număr de ordine în Registrul Comerţului J40/7199/2005, cod de înregistrare fiscală RO 16222607, reprezentată legal prin Cristian-Ioan Luca – Director general.
1.2 Durata și locul de desfășurare a Campaniei. Campania de fidelizare este organizată și se va desfășura în perioada 1 – 30 noiembrie 2024 pe site-ul www.sabon.ro și în magazinele Sabon Holdings.
Art. 2 - Definiții
- Codul QR este un simbol bidimensional ce permite codificarea rapidă a unei cantităţi mari de informaţie, iar care în sensul prezentei campanii reprezintă informația privind accesarea campaniei
- Contul Client- un cont creat pentru client după înregistrare la https://www.sabon.ro, securizat cu un user și o parolă.
- My Passport- secțiunea specială dedicată membrilor programului Royal Passport accesabilă din contul de client al titularului deschis pe https://www.sabon.ro
- Recomandare- acțiunea titularului de cont de a trimite link-ul sau codul de recomandare către un alt utilizator care nu este membru al Programului Royal Passport
- Magazin online - parte a site-ului web întreținut de Sabon la adresa de internet https://www.sabon.ro care permite încheierea între Sabon și clienții săi a contractelor de vânzare la distanță pentru Produse disponibile.
- Magazin fizic – punct de lucru fizic, în baza unui orar, de L – D, in perioada 10 :00 – 22 :00
- Program de fidelizare Royal Passport - termenii și condițiile descrise în prezentul document în care sunt oferite beneficii titularilor de Cont din Magazinul Online.
Art. 3 - Regulamentul oficial al Campaniei
3.1. Regulamentul oficial al Campaniei este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durată în format electronic, pe site-ul Sabon Holdings Ro (https://www.sabon.ro/ro/regulament_referral_2024). Campania este activă doar pentru membrii Royal Passport.
3.2. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Art. 4 – Mecanismul de participare
4.1 Pot participa la Campanie persoanele fizice sau persoanele juridice („Participanții”) membrii ai programului de loialitate Royal Passport ce vor fi se vor înscrie potrivit următorului mecanism:
4.1.a Prin scanarea codului QR existent pe bonul fiscal emis de magazinul Sabon Holdings S.R.L, titularul contului Royal Passport acceseaza contul de membru, sau, prin accesarea directă a secțiunii My Royal Passport din contul său, titularul Royal Passport va putea vizualiza și distribui codul de recomandare către prietenii care nu sunt membri Royal Passport. Persoanele recomandate vor primi un voucher în valoare de 20 de lei și cardul de membru cadou. Codul de recomandare care conține voucherul valoric si cardul de membru cadou este valabil 30 de zile din momentul generarii.
4.1.b Persoanele recomandate vor putea utiliza acest cod atat online, cat și în magazinele fizice Sabon.
La comenzile online, clientul va adăuga în comandă cardul Royal Passport, iar prin aplicarea codului de recomandare, acesta va fi oferit CADOU.
4.1.c Titularul Royal Passport și transmițător al codurilor de reducere din pasul 4.1.b va primi în mod automat un cod de voucher in valoare de 20 de lei pentru fiecare persoană recomandată care utilizează codul de recomandare și are o comandă onorată. Codul poate fi folosit pentru o achiziție distinctă ce va putea fi efectuată în termen de 30 de zile din momentul generării codului. Se pot folosi mai multe coduri pentru o singură comandă.
4.2 Fiecare client și membru Royal Passport va putea participa în această campanie urmărind mecanismul descris de mai sus pentru alte achiziții în condiții similare.
4.3 Organizatorul îsi rezervă dreptul de a anula în mod discreționar participarea oricărei persoane care nu respectă Regulamentul, care este suspectat de fraudă, care acționează într-un mod lipsit de etică sau perturbator sau care se determină ca acționează cu intenția de a deranja, abuza, amenința sau hărțui orice persoană, fără a avea obligația de a o demonstra cu probe.
Art 5. – Produsele implicate în campanie și Limitări
5.1 Achizițiile din această campanie sunt destinate doar consumului propriu (utilizării directe) de către client, nu pentru a fi recomercializate. În acest sens, societatea Sabon Holdings S.R.L. nu va accepta comenzile care nu respectă limitările prevăzute in termenii și condițiile site-ului www.sabon.ro. Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați termenii și condițiile site-ului nostru.
5.2 Oferta este disponibilă atât în magazinele fizice Sabon de pe teritoriul României și pe website-ul de pe www.sabon.ro , în limita stocului disponibil.
Art. 6 - Condiții de retur
6.1. Returnarea produselor achiziționate se va realiza respectând condițiile de retur valabile în rețeaua de magazine Sabon.
6.2. Nu se acordă contravaloarea în bani a reducerii acordate.
6.3. In cazul în care clientul optează pentru înlocuirea produsului achizitionat în cadrul Campaniei, noul produs care îl înlocuiește nu va mai beneficia de oferta respectivă, cu excepția situației în care el însuși face obiectul unei Campanii sau oferte speciale. Pentru claritate, la momentul înlocuirii, pentru noul produs se aplică prețul valabil la data înlocuirii.
Art.7 – Limitarea răspunderii
7.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii.
7.2 Organizatorul este exonerat de răspundere în caz de forță majoră sau de caz fortuit, potrivit prevederilor art. 1351 Cod Civil.
7.3 Pentru scopul acestui regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de către Organizator și a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și indeplini obligațiile asumate prin prezentul regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundații, greve și blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum și orice reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului. Dacă, din orice motiv, aceasta Campanie nu se poate desfășura conform planificării datorită unor cauze aflate în afara controlului Organizatorului, fraudei, problemelor tehnice, sau oricăror alte cauze care, în opinia Organizatorului, corup sau afectează administrarea, securitatea, corectitudinea, integritatea sau desfășurarea corespunzătoare a Campaniei, Organizatorul își rezervă dreptul de a anula, înceta, modifica sau suspenda Campania. In situația în care Campania încetează din cauza forței majore, fraudei sau a dificultăților tehnice înainte de finalul Perioadei Campaniei, se va face un anunț oficial la locația Campanieiș
7.4. Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea produselor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia, de servicii de curierat etc.
Art 8. Dispoziții finale
8.1. Prin achiziționarea unui produs participant la Campanie, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.
8.2. Sabon Holdings România S.R.L. își rezervă dreptul să modifice prezentul Regulament prin act aditional ori de câte ori este necesar, cu publicarea actului aditional pe site-ul oficial al Organizatorului, respectiv www.sabon.ro , si punerea lui la dispoziția clientilor în magazine.
8.3. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei va fi adresată în scris Organizatorului la adresa sediului social specificată în prezentul Regulament, in termen de 14 (paisprezece) zile lucrătoare de la data finalizării Campaniei ce face obiectul prezentului Regulament.
8.4. Eventualele litigii apărute între Organizator și participanții la Campanie vor fi soluționate pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, de către instanțele judecătorești competente.
Sabon Holdings S.R.L.
Prin Cristian-Ioan Luca