SABON ROYAL PASSPORT

„Royal Passport“, clubul răsfăţului regal, există pentru a oferi cumpărătorilor loiali numeroase avantaje şi beneficii.

Puteţi deveni membru al clubului achiziţionând cardul Royal Passport. Acesta este un card cu cod de bare, care vă asigură instantaneu acces la toate beneficiile clubului.

 

 

  • În maxim 72 de ore din momentul în care intraţi în posesia cardului de fidelitate vi se transmite un e-mail cu un nume de utilizator şi o parolă, cu ajutorul cărora vă puteţi autentifica pe site-ul nostru pentru a putea beneficia oricând doriţi de toate avantajele acordate în baza cardului pe care îl deţineţi.
  • Dacă nu aţi primit e-mail-ul cu datele de autentificare sau dacă nu le cunoaşteţi, numele de utilizator este identic cu adresa dumneavoastră de e-mail, iar parola, codul de pe spatele cardului de fidelitate (cel de sub codul de bare, care începe cu cifra 9).
  • În cazul în care aveaţi deja un cont creat pe site-ul nostru, cardul este asociat acestuia, înlocuindu-se numele de utilizator cu adresa dumneavoastră de e-mail și parola codul de pe spatele cardului de fidelitate (cel de sub codul de bare, care începe cu cifra 9).
  • Dacă nu reuşiţi să vă autentificaţi ca membru Royal Passport, vă rugăm să ne contactaţi pentru a verifica şi soluţiona eventualele erori.

 

  1. Întotdeauna aveţi 10% discount, la orice achiziție.¹
  2. Lunar, alegem un produs apreciat, pe care vi-l oferim cu minimum 25% reducere.
  3. Beneficiaţi de o reducere suplimentară de până la 15% la cele mai multe promoţii.²
  4. Sărbătorim aniversarea dumneavoastră cu un cadou special (voucher) pe e-mail, valabil timp de 30 de zile de la data naşterii. Voucher-ul poate fi descărcat și din contul dvs. de client, secțiunea My Royal Passport.
  5. Zilele Royal Passport - zile de MEGA reduceri exclusive, de câteva ori anual!
  6. Un card de beneficii uşor de utilizat în magazine şi online.
  7. Sunteţi printre primii care încearcă, în exclusivitate, produse sau servicii noi.
  8. Sunteţi printre primii care află de promoţiile şi surprizele SABON.
  9. Serviciu de asistenţă clienţi, la dispoziţia dumneavoastră pentru orice întrebare.
  10. Datele dumneavoastră de înregistrare sunt în deplină siguranţă.

Suntem mereu în căutare de soluţii pentru oferirea constantă a cât mai multor avantaje şi surprize plăcute membrilor Royal Passport.

 

¹ Dacă nu este specificat altfel, nu se cumulează cu alte promoţii, oferte speciale, beneficii, vouchere sau reduceri.

² Reducerile suplimentare pentru membrii Royal Passport sunt menţionate explicit în cazul ofertelor speciale pentru care se aplică.

1. Din oricare magazin SABON

Royal Passport poate fi obţinut pe loc  din orice magazin SABON,  prin completarea unui formular simplu şi achitarea contravalorii cardului de membru, respectiv 20  de lei.
Vă veţi bucura imediat, în toate magazinele SABON, de toate beneficiile aferente statutului de membru.

 

2. Online, de pe www.sabon.ro

Puteţi achiziţiona online cardul de fidelitate, cu numai 20 de leiadăugându-l în coşul de cumpărături, ca pe orice produs SABON. Din acel moment beneficiaţi deja pentru comanda respectivă (cea care include şi cardul) de toate avantajele oferite membrilor Royal Passport, toate reducerile fiind calculate automat şi afişate în formularul de comandă.

 

Art. 1 –  Organizatorul

Sabon Holdings S.R.L. (denumită în continuare „Sabon”), cu sediul social în Bucureşti, Strada Sfintii Voievozi, numarul 65, cladirea Jupiter House, etajul 2, sector 1, număr de ordine în Registrul Comerţului J40/7199/2005, cod de înregistrare fiscală RO 16222607, reprezentată legal prin Cristina Ivasuc – Director general. 

Art. 2 - Durata și locul de desfășurare

Cardul „Royal Passport“ (numit RP) este emis de  S.C. SABON HOLDINGS SRL (S.R.L.) în condițiile prezentului regulament și reprezintă intrumentul de identificare a înscrierii în programul de fidelizare organizat de aceasta.

Poate intra in posesia cardului de fidelitate SABON orice persoană fizică ce are domiciliul în România şi 18 ani împliniţi.

Cardul de fidelitate SABON poate fi obţinut în magazinele SABON, prin completarea formularului de înscriere. Pentru a putea intra în posesia cardului, este necesară completarea în totalitate şi semnarea de către titular a formularului de înscriere. 

Formularele incomplete sau cu date ilizibile sau eronate vor fi invalidate. Solicitantul intră în posesia cardului imediat după achitarea taxei de 20 RON reprezentând contravaloarea cardului, şi după completarea formularului special. 

Obţinerea cardului nu este condiţionată de achiziţionarea unuia sau mai multor produse din magazinele SABON.Fiecare solicitant are dreptul la un singur card.

Din momentul semnării formularului, solicitantul poate beneficia pe loc de reducerea de 10% oferită prin acest program. Pe lângă reducerea de 10%, cardul SABON „Royal Passport“ va permite accesul la promoţiile dedicate exclusiv posesorilor de card.
Art. 3 - Regulamentul oficial al Campaniei

Beneficiile Cardului RP:

  • Acordarea reducerii de general valabile de 10% la toate produsele.
  • Oferte speciale pentru diferite evenimente anunțate în mod general sau personalizat.
  • Orice alte oferte speciale şi concursuri organizate de SABON .

3.1. Regulamentul oficial al Campaniei, în versiunea sa actualizată, este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit și permanent în format electronic, pe site-ul Sabon Holdings (https://www.sabon.ro/ro/despre-sabon/royal-passport-regulament).

3.2. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, programul poate fi mediatizat în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. 

Art. 4 - Dreptul de participare

4.1 Pot achiziționa cardul RP persoanele fizice sau persoanele juridice  („Participanții”) cu domiciliul sau reședința, respectiv sediul în România sau care, în cazul achizițiilor de la distanță, pot indica o adresă de livrare din România.

4.2 Organizatorul programului îsi rezervă dreptul de a anula în mod discreționar participarea oricărei persoane care nu respectă Regulamentul, care este suspectat de fraudă, care acționează într-un mod lipsit de etică sau perturbator sau care se determină ca acționează cu intenția de a deranja, abuza, amenința sau hărțui orice persoană, fără a avea obligația de a o demonstra cu probe. 

În momentul efectuării cumpărăturilor în magazinele SABON, posesorul de card trebuie să-l prezinte casierei, pentru a putea beneficia de facilităţile oferite. Citirea codului de bare şi recunoaşterea codului de client permite, în mod automat, acordarea reducerii de 10% sau a altor avantaje oferite clienţilor fideli.

Posesorul de card care, în momentul efectuării unor cumpărături, nu are cardul asupra sa nu poate beneficia de avantajele menţionate.

Deteriorarea cardului se poate semnala la oricare magazin SABON, solicitându-se înlocuirea acestuia. Pentru pierdere sau furt se plăteşte o nouă taxă de emitere a cardului. Falsificarea acestui card se pedepseşte conform legilor in vigoare.

În calitate de emitent, S.C. SABON HOLDINGS S.R.L îşi rezervă dreptul de a suspenda în orice moment programul și, implicit, valabilitatea cardului SABON „Royal Passport“. Acest lucru se poate face doar după o înştiinţare prealabilă, înainte cu cel puţin 15 zile lucrătoare, care va fi făcută publică în loc vizibil, accesibil tuturor clienţilor şi în toate locaţiile sale. 

Art. 5 - Condițiile de livrare și retur
 Livrarea și returul produselor achiziționate prin programul de fidelizare se va realiza respectând termenii și condițiile valabile în rețeaua de magazine Sabon publicate pe site-ul comerciantului www.sabon.ro. 

Art.6 – Limitarea răspunderii

6.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii.

6.2 Organizatorul este exonerat de răspundere în caz de forță majoră sau de caz fortuit, potrivit prevederilor art. 1351 Cod Civil.

6.3 Pentru scopul acestui regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de către Organizator și a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și indeplini obligațiile asumate prin prezentul regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundații, greve și blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum și orice reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului. Dacă, din orice motiv, aceast program  nu se poate desfășura conform planificării datorită unor cauze aflate în afara controlului Organizatorului, fraudei, problemelor tehnice, sau oricăror alte cauze care, în opinia Organizatorului, corup sau afectează administrarea, securitatea, corectitudinea, integritatea sau desfășurarea corespunzătoare a programului, Organizatorul își rezervă dreptul de a anula, înceta, modifica sau suspenda programul. In situația în care programul încetează din cauza forței majore, fraudei sau a dificultăților tehnice această situație se va face publică conform prevederilor acestui regulament.

Art.7 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

S.C. Sabon Holdings S.R.L. cu sediul social în Bucureşti, Strada Sfintii Voievozi, numarul 65, cladirea Jupiter House, etajul 2, sector 1, număr de ordine în Registrul Comerţului J40/7199/2005, cod de înregistrare fiscală RO 16222607 va prelucra în calitate de operator, datele cu caracter personal pe care Dvs. alegeți să le completați pe formularul de emitere card pentru a vă înscrie în programul de fidelizare.

Datele sunt prelucrate pentru ca S.C. Sabon Holdings S.R.L. să vă asigure dreptul de a beneficia de puncte pentru a obtine reduceri si pentru a vă adresa oferte privilegiate pe baza istoricului Dvs. de cumpărături.

La fiecare utilizare a cardului Dvs. Royal Passport sunt înregistrate cumpărăturile pe care le efectuați.

Pe baza istoricului Dvs. de cumpărături, S.C. Sabon Holdings S.R.L. poate crea în scopul derulării contractului și pentru realizarea obiectivelor de marketing, respectiv realizarea pentru Dvs. de oferte care să se potrivească preferințelor personale pe baza cumpărăturilor efectuate anterior (profile).

Vă puteți opune realizării de profile, caz în care nu vă veți mai putea bucura de ofertele personalizate conform cumpărăturilor Dvs.

Aveţi posibilitatea de a vă opune ofertelor transmise electronic printr-un simpla accesare a paginii  comunicate de S.C. Sabon Holdings S.R.L. în scris prin poștă la adresa Serviciului Clienți Sabon din București, strada Sfinții Voievozi nr.65 etaj 2 Sector 1 sau prin poșta electronică sau solicitând în mod expres în scris la adresa de e-mail suport@sabon.ro sau telefonic la nr. 0377.101.455

Dacă ne anuntati ca nu mai sunteti de acord să vă fie prelucrate datele pentru participarea la programul de fidelizare veti fi exclus din program, cu respectarea si onorarea drepturilor déjà castigate. Pe viitor insa nu veti mai beneficia de oferte promoționale și/ sau personalizate.

Prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal se realizează conform Regulamentului UE 2016/679 (Regulamentul General privind Protecția Datelor sau "GDPR") pentru a participa la program (ofertă acceptată de catre Dvs prin solicitarea cardului si acceptarea acestor termeni prin semnarea formularului de emitere de card). Astfel temeiul prelucrării este executarea unui contract la care sunteti de acord sa fiti parte, urmărind în scopuri comerciale realizarea de profilare, marketing, chestionare de satisfactie.

Datele sunt prelucrate până la data la care Dvs. vă retrageți acordul de a fi parte din program (contractare), renuntand la program.

Strict in măsura necesarului am putea comunica datele Dvs. unor societăţilor sau entități afiliate din grupul Rocher care ne prestează servicii sau altor furnizori de încredere care respectă şi ei niveluri adecvate de protecţie, situate în spațiul Uniunii Europene sau alte jurisdicții din afara acesteia. În acest sens am putea comunica date prestatorilor noștri de servicii pentru printări/transmiteri de oferte, livrări, expedieri oferte comerciale, arhivare, facturare, procesare comenzi, procesare facturi, marketing, servicii juridice, contabile, de publicitate, consultanţă şi alte servicii similare. Prestatorii noștri de au obligația de păstrare a confidențialității și securității datelor.

Dacă alegeți să beneficiați de oferte ale unor parteneri, S.C. Sabon Holdings S.R.L. poate trimite datele în acest scop partenerilor care doresc promovarea propriilor produse și transmiterea de oferte către Dvs.

Ca persoană fizică - ale cărei date cu caracter personal le prelucrăm- aveţi următoarele drepturi în funcţie de situaţia particulară în care Dvs. vă aflaţi:

  • Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor (acesta fiind unul dintre scopurile acestui document);
  • Dreptul de a avea acces la date, adică dreptul de a obține din partea operatorului, la cerere o confirmare dacă se prelucrează sau nu, date cu caracter personal, datele care sunt prelucrate şi informații despre prelucrare;
  • Dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal inexacte sau completarea datelor incomplete;
  • Dreptul de a obține din partea noastră ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc;
  • Dreptul de a vă opune prelucrării datelor Dvs. cu caracter personal. Exercitarea acestui drept nu afectează prelucrăril anterioare;
  • Dreptul de a vă retrage oricând consimţământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal atunci când prelucrările datelor cu caracter personal se realizează pe baza consimţământului. Retragerea consimţământului nu aduce atingere prelucrărilor anterioare;
  • Dreptul de a depune plângere către autoritatea de protecţia datelor personale, respectiv Autoritatea Națională privind Supravegherea Prelucrării de Date Personale (ANSDCP) din București Bd. G-ral. Gheorghe Magheru no. 28-30, District 1, postal cod 010336 sau pe pagina sa de internet www.dataprotection.ro.

Aveti și dreptul de portabilitate a datelor, adică de a primi datele cu caracter personal furnizate, structurat, într-un format care poate fi citit automat, inclusiv posibilitatea ca datele să fie transferate unui alt operator. Vă puteți exercita în mod gratuit oricare dintre aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise prin poștă la adresa Serviciului Clienți Sabon din București, strada Sfinții Voievozi nr.65 etaj 2 Sector 1 sau prin poșta electronică sau solicitând în mod expres în scris la adresa de e-mail suport@sabon.ro sau telefonic la nr. 0377.101.455

În urma primirii cererii avem dreptul să vă contactăm pentru a verifica dacă Dvs. ați făcut cererea (verificarea identității).  Tot pentru scopul executării contractului, respectiv îmbunătățirea relațiilor cu clienții în cadrul magazinelor S.C. Sabon Holdings S.R.L., operatorul poate transmite chestionare de satisfacție către clienții care au efectuat cumpărături din magazin. Acestia vor răspunde dacă doresc. Chestionarele nu se vor mai transmite dacă vă opuneți prin e-mail catre suport@sabon.ro.

Art 8. DISPOZIȚII FINALE
8.1. Prin achiziționarea unui produs participant la Campanie, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

8.2. Sabon Holdings România S.R.L. își rezervă dreptul să modifice prezentul Regulament prin act aditional ori de câte ori este necesar, cu publicarea Regulamentului actualizat pe site-ul oficial al Organizatorului, respectiv www.sabon.ro , si punerea lui la dispoziția clientilor în magazine.

8.3. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei va fi adresată în scris Organizatorului la adresa sediului social specificată în prezentul Regulament, in termen de 14 (paisprezece) zile lucrătoare de la data finalizării Campaniei ce face obiectul prezentului Regulament.

8.4. Eventualele litigii apărute între Organizator și participanții la Campanie vor fi soluționate pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, de către instanțele judecătorești competente.

8.5. S.C. SABON HOLDINGS S.R.L îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul programului „Royal Passport“ pe durata existenţei programului, fără o notificare prealabilă a membrilor programului şi fără să fie necesar acordul acestora, cu condiţia ca modificările efectuate să nu se refere la datele cu caracter personal ale clienţilor fideli.

Prin participarea la acest program, membrii înțeleg să accepte și sunt de acord să respecte termenii şi condiţiile prezentului Regulament „Royal Passport“.

 

Sabon Holdings S.R.L.

Prin Cristina Ivasuc