REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOȚIONALE
„Miniatură cadou la orice achiziție”
Perioada: 01.01.2025 - 31.01.2025
Art. 1 – Organizatorul
Sabon Holdings S.R.L. (denumită în continuare „Sabon”), cu sediul social în Bucureşti, Strada Sfintii Voievozi, numarul 65, cladirea Jupiter House, etajul 2, sector 1, număr de ordine în Registrul Comerţului J40/7199/2005, cod de înregistrare fiscală RO 16222607, reprezentată legal prin IOAN-CRISTIAN LUCA – Director General.
Art. 2 - Durata și locul de desfășurare a Campaniei
Campania este organizată și se va desfășura în perioada 01.01.2025 - 31.01.2025, în magazinele fizice Sabon Holdings situate în București, și anume: Băneasa Shopping City, Feeria, Promenada Mall, Mega Mall, București Mall, Plaza Romania, ParkLake, AFI Cotroceni și Sun Plaza.
Art. 3 - Regulamentul oficial al Campaniei
3.1. Regulamentul oficial al Campaniei este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, la cerere, în format electronic, pe site-ul sabon.ro, în secțiunea Regulamente campanii, și în magazinele fizice Sabon participante.
Campania este activă doar pentru membrii Royal Passport.
3.2. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Art. 4 - Dreptul de participare
4.1 Această campanie se adresează exclusiv clienților Sabon, membri Royal Passport, care aduc recipiente goale Sabon (din sticlă sau din plastic) în orice magazin SABON din București (Băneasa Shopping City, Feeria, Promenada Mall, Mega Mall, București Mall, Plaza Romania, ParkLake, AFI Cotroceni și Sun Plaza) în perioada 01.01.2025 – 31.01.2025.
4.2 Organizatorul îsi rezervă dreptul de a anula în mod discreționar participarea oricărei persoane care nu respectă Regulamentul, care este suspectat de fraudă, care acționează într-un mod lipsit de etică sau perturbator sau care se determină ca acționează cu intenția de a deranja, abuza, amenința sau hărțui orice persoană, fără a avea obligația de a o demonstra cu probe.
Art 5. – Detaliere campanie
Clienții Sabon care aduc recipiente goale în urma utilizării produselor achiziționate de la SABON (recipiente din sticlă sau din plastic) în orice magazin SABON din București (Băneasa Shopping City, Feeria, Promenada Mall, Mega Mall, București Mall, Plaza Romania, ParkLake, AFI Cotroceni și Sun Plaza) în perioada 01.01.2025 – 31.01.2025, primesc, după colectarea recipientelor de către colegele din magazin, automat, în contul de client, un cod unic sub formă de voucher, ce constă într-un mini produs oferit cadou, la orice achiziție în magazinele fizice Sabon sau online, pe www.sabon.ro, în perioada 01.01.2025 – 31.01.2025.
Clientul va putea beneficia de miniatura cadou, doar în cazul în care face o achiziție în perioada campaniei (nu este impusă o sumă minimă a coșului de cumpărături, se aplică pentru orice achiziție).
Indiferent de numărul recipientelor reciclate, clientul va primi un singur voucher.
Dacă un client reciclează de mai multe ori în aceeași lună recipiente goale SABON, i se va genera un nou voucher doar dacă l-a utilizat pe cel precedent, în cadrul unei achiziții în magazinele fizice Sabon sau pe sabon.ro, în perioada campaniei.
În cazul cumpărăturilor online pe sabon.ro, miniatura cadou va fi acordată beneficiarului în funcție de stocul disponibil în momentul achiziției, iar produsul cadou nu poate fi ales de către beneficiar.
În magazinele fizice, clientul poate alege miniatura cadou, în funcție de stocul disponibil din fiecare locație Sabon participantă.
Voucher-ul poate fi utilizat până la data de 31.01.2025 (inclusiv).
Nu se acordă contravaloarea în bani a voucher-ului acordat.
Oferta se cumulează cu reducerea de membru Royal Passport, cu Gift voucher și cu alte vouchere oferite clienților de către Sabon.
Oferta este disponibilă atât în magazinele fizice, cat si online, pe www.sabon.ro, în limita stocului disponibil.
Participantii vor putea achiziționa produsele doar pentru uz personal, nu pentru a fi recomercializate.
Art. 6 - Condiții de retur
6.1. Returnarea produselor achiziționate se va realiza respectând condițiile de retur valabile în rețeaua de magazine Sabon.
6.2. Nu se acordă contravaloarea în bani a reducerii acordate.
6.3. In cazul în care clientul optează pentru înlocuirea produsului achizitionat în cadrul Campaniei, noul produs care îl înlocuiește nu va mai beneficia de oferta respectivă, cu excepția situației în care el însuși face obiectul unei Campanii sau oferte speciale. Pentru claritate, la momentul înlocuirii, pentru noul produs se aplică prețul valabil la data înlocuirii.
Art.7 – Limitarea răspunderii
7.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei campanii.
7.2 Organizatorul este exonerat de răspundere în caz de forță majoră sau de caz fortuit, potrivit prevederilor art. 1351 Cod Civil.
7.3 Pentru scopul acestui regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau previzionat de către Organizator și a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și indeplini obligațiile asumate prin prezentul regulament. In categoria acestor evenimente sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundații, greve și blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum și orice reglementare care poate interzice sau modifica termenii Regulamentului. Dacă, din orice motiv, aceasta Campanie nu se poate desfășura conform planificării datorită unor cauze aflate în afara controlului Organizatorului, fraudei, problemelor tehnice, sau oricăror alte cauze care, în opinia Organizatorului, corup sau afectează administrarea, securitatea, corectitudinea, integritatea sau desfășurarea corespunzătoare a Campaniei, Organizatorul își rezervă dreptul de a anula, înceta, modifica sau suspenda Campania. In situația în care Campania încetează din cauza forței majore, fraudei sau a dificultăților tehnice înainte de finalul Perioadei Campaniei, se va face un anunț oficial la locația Campaniei.
7.4. Organizatorul nu va fi responsabil pentru întârzierile în livrarea produselor cauzate de întârzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia, de servicii de curierat etc.
Art 8. Dispoziții finale
8.1. Prin achiziționarea unui produs participant la Campanie, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.
8.2. Sabon Holdings România S.R.L. își rezervă dreptul să modifice prezentul Regulament prin act aditional ori de câte ori este necesar, cu publicarea actului aditional pe site-ul oficial al Organizatorului, respectiv www.sabon.ro http://www.yves-rocher/, si punerea lui la dispoziția clientilor în magazine.
8.3. Orice reclamație legată de desfășurarea Campaniei va fi adresată în scris Organizatorului la adresa sediului social specificată în prezentul Regulament, in termen de 14 (paisprezece) zile lucrătoare de la data finalizării Campaniei ce face obiectul prezentului Regulament.
8.4. Eventualele litigii apărute între Organizator și participanții la Campanie vor fi soluționate pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, de către instanțele judecătorești competente.
Sabon Holdings S.R.L,
Prin IOAN-CRISTIAN LUCA,
Director General